Wednesday, January 19, 2011

Polish Of The Day.

Ja, helaas. De mooie manicure heeft het veld al moeten ruimen. Ik kreeg lelijke chips en ik zag het niet zo zitten om daar nog veel langer mee rond te lopen. Dus werd het tijd om een Pieces lakje uit te proberen. Het werd 'The 47th Element'. Ik heb het periodiek systeem niet echt in mijn hoofd zitten, maar iets zegt me dat het zilver is. Am I right?

De lakjes van Pieces zijn te koop in winkels van Pieces zelf en de Vila, Vero Moda en Only. Ze kosten 2,95 per stuk en voor drie lakjes betaal je 6,95. Ik koos voor drie kleurtjes.
De nagellak heeft een normaal kwastje, dus geen extra brede zoals bij OPI. Meestal erger ik me daar wel een beetje aan, maar dat viel bij deze lakjes wel mee. Er bleef genoeg lak aan het kwastje plakken om je hele nagel in een keer te bedekken. Over die dekking was ik ook erg verbaasd. Na een laagje was hij eigenlijk al goed! Toch heb ik er voor de zekerheid nog een tweede overheen gedaan.
Wat wel een beetje lastig is met dit soort lakjes: strepen zien te voorkomen. Zoals je ziet op de foto is me dat niet helemaal gelukt. Maar toch ben ik blij verrast door dit kleurtje. Hoewel de zilveren kleur vrij metallic is (logisch natuurlijk), droogt hij wel een beetje "mat" op. Er zit wat dat betreft verder geen shimmer of glans in, maar dat vind ik geen probleem.

Aanbrengen gaat relatief makkelijk, de dekking is super en ook voor de prijs hoef je het niet te laten. Dit Pieces kleurtje krijgt van mij een dikke voldoende!


Hebben jullie wel eens nagellak van Pieces gekocht?