Tuesday, January 11, 2011

Polish Of The Day.

Budgetmerk ELF is inmiddels wel bekend in beautyland. Producten vanaf een lousy euro en te bestellen vanuit Belgie of Engeland. Voor mij is het alweer een tijdje geleden dat ik er besteld heb (en ik heb nog steeds niet alle producten laten zien *schaam*), maar mijn zusje besloot laatst weer eens wat dingetjes te bestellen. En dan vooral veel nagellak. Toen ze de bestelling uitpakte was ik erg verrast, wat een leuke kleurtjes!

Er zat een hele lichte zandkleur bij en ik hoopte op de perfecte nude. Gelukkig mocht ik alle lakjes van mijn zusje ook eens uitproberen en dus presenteer ik u bij deze: Desert Haze!
Persoonlijk vind ik hem erg gaaf en hij lakt ook nog eens aardig. Ik had drie laagjes nodig om hem dekkend te maken en de droogtijd viel me alles mee. En de prijs... ja die prijs. Een euro dus.


Hebben jullie wel eens nagellak van ELF gebruikt? Zou je deze kleur zelf ook dragen?