Sunday, January 2, 2011

Polish Of The Day.

Gelukkig nieuwjaar allemaal! We hopen dat jullie een leuke jaarwisseling hebben gehad en wensen jullie veel geluk, liefde en gezondheid toe in 2011!

In 2011 willen we op volle kracht doorgaan met onze blog en jullie regelmatig leuke artikelen voorschotelen. We vinden het echt onwijs leuk om te zien dat het aantal volgers nog steeds groeit, daar zijn we heel erg blij mee. Aan alle volgers, lurkers en anderen die onze blog bezoeken: Bedankt!

Het nieuwe jaar beginnen we met een Polish Of The Day. Het is een nagellak die niet meer te verkrijgen is, maar toch wilde we hem jullie niet onthouden.

MAC - Formidable!

Deze nagellak komt uit de leukste MAC collectie van het afgelopen jaar (wat mij betreft), Venemous Villains, in combinatie met Disney. Hoewel ik alleen de lakjes heb gekocht was de collectie verder erg leuk. Toegegeven, de verpakkingen hadden iets mooier gekund, maar de hype was echt niet normaal. Ik denk dat dit veruit de populairste collectie van 2010 is geweest. Formidable! bleef lange tijd ongebruikt in mijn stash staan. Bad Fairy zag er het mooiste uit dus die gebruikte ik als eerste. Daarna Mean and Green, maar Formidable... Die leek een beetje saai in het flesje. Dus die bleef staan. Toen ik mijn favoriete nagellak van 2010 aan het uitzoeken was, kwam ik hem weer tegen en besloot dit lakje ook een kans te geven.

En eigenlijk is hij best wel mooi! Een donkerpaarse basis met daarin mooie blauwe microglitter. Ik vind het een prachtig effect geven, heel mysterieus en vampy. Net zoals de andere lakjes uit deze collectie is hij vrij sheer. Ik had vier lagen nodig om een mooie dekking te krijgen.

MAC - Formidable! (flash)