Friday, January 14, 2011

Perfect Shoes.



Voor de mensen die mij goed kennen is het geen geheim; I LOVE SHOES! En dan vooral hoge hakken, hele hoge hakken.
Misschien komt het omdat ik een klein dwergje ben, maar het liefst zou ik elke dag op hoge hakken door het leven gaan. Ik hou niet van die schattige 4cm kitty heels, het begint voor mij pas bij een centimeter of 10. En dan ook nog het liefst van die killer stiletto's!

En dit is een paar van mijn droomschoenen. De New Declic van Christian Louboutin..... *zucht* Prachtig in al zijn eenvoud.

Helaas vallen schoenen van deze ontwerper nog een beetje buiten mijn budget, maar erover dromen kost natuurlijk niets. Deze klassieke schoonheden kosten zo rond de € 450,- en zijn onder andere verkrijgbaar bij www.net-a-porter.com

Waar dromen jullie van?