Monday, January 3, 2011

OPI en Katy Perry

(Bron)
Ik vind Katy Perry cool. Haar looks, haar attitude en ook haar liedjes mogen er best zijn (guilty pleasures!).
Toen ik voor het eerst hoorde over de samenwerking met OPI was ik echt heel benieuwd naar de collectie. Die moest wel supervrouwelijk, fun en over the top worden toch? Een tijdje geleden kwamen de eerste promo-beelden al naar buiten en daar werd ik heel nieuwsgierig van.

(Bron)
Van links naar rechts: Last Friday Night, Not Like The Movies, The One That Got Away, Teenage Dream, Black Shatter
(Bron)
Vooral die glitters zagen er wel interessant uit. Niet zoals de glitters die we kennen uit de Alice in Wonderland of Burlesque collecties. Ook de zilvere kleur sprak me wel aan. Maar toch spreekt de collectie in zijn (kleine) geheel toch niet echt Katy Perry voor mij. Dat had veel gedurfder gekund! En waarom zijn het er maar vier? Het is veel te bescheiden.
Maar goed, toch ging ik nog even op zoek naar swatches, want hoe zien die glitters er nou echt uit?
Ik kwam een filmpje tegen van OPI zelf. Helaas is de kwaliteit een beetje bagger en zijn de lakjes totaal niet scherp in beeld.

 

Op deze blog kun je foto's en swatches zien van de afzonderlijke lakjes. En eerlijk? Het valt me enorm tegen! De twee glitterlakjes zijn heel sheer en de glitters vind ik persoonlijk niet zo mooi. En voor de twee andere kleuren kan ik ook al niet echt warm lopen. Deze collectie ga ik in ieder geval overslaan!

De Katy Perry for OPI collectie ligt waarschijnlijk deze maand in de winkels.

Wat vinden jullie van deze collectie? Top of flop?