Thursday, January 6, 2011

MUS Lipstick Swatches

Een tijdje terug liet ik jullie al wat producten van Make Up Studio zien. Ik swatchte daarin al de knalroze lipstick (42) op mijn hand. HeavenlyCinnamon had ook een lipstick ontvangen, maar vond de kleur (10) niet zo mooi. Daarom besloot ik ze beide nog even te swatchen en reviewen voor jullie.

De lipsticks zitten in een matte zwarte huls met het logo van Make Up Studio onder de dop. De kleuren zijn op de websites waar het merk verkocht wordt niet echt goed te zien. Het kan dus best een beetje lastig zijn om een kleurtje uit te kiezen.
Ook hebben de kleuren nummers in plaats van namen. Boven kleur 42, onder kleur 10. De prijs van deze lipsticks ligt zo rond de 10 euro.

Swatches op mijn arm, met flits. Links 42, rechts 10.
Zoals je ziet is de roze kleur een cream formule en kleur 10 is meer frosty. Hij doet me eerlijk gezegd een beetje denken aan MAC Colour Me Coral.

Excuses voor de velletjes, zelfs na het scrubben met suiker waren ze nog niet verdwenen. Zoals je ziet is de lipstick erg fel en erg dekkend! Hij smeert romig uit, maar voelt toch niet erg voedend. Volgens mij heb ik geen enkel kleurtje wat zo fel en dekkend is als deze lipstick. Zelf zal ik hem niet zo snel dragen, tenzij ik een speciaal feestje heb. Maar als je hier naar opzoek bent dan is het wel een aanrader!

Nummer 10 is een stuk minder dekkend. Ik heb hier meerdere lagen aangebracht, maar de lipstick smeerde iets minder soepel dan nummer 42. Ook zit er dus een frosty shimmer overheen, die ik persoonlijk niet zo mooi vind bij mezelf. Maar als je hiervan houdt is het zeker een mooie kleur.

De lipsticks hebben een redelijke prijs, maar zijn erg verschillend in dekking en formule. Ook is het jammer dat er op geen enkele site realistische kleuren te vinden zijn, zodat je niet van tevoren weet welke kleur je zult ontvangen. Het is daarom een beetje 'gokken'. Qua kwaliteit zijn ze overigens prima.

Disclaimer: Deze producten zijn toegestuurd door Make Up Studio, dit heeft geen invloed gehad op mijn mening over de producten.