Sunday, January 30, 2011

Kleine Catrice Haul.

In de shoplog van afgelopen 16 januari zagen jullie al dat ik twee producten uit de Catrice Urban Baroque collectie had gekocht: de powder brush en een lipstick in de kleur Victoria. Afgelopen vrijdag was ik met mijn zusje in Den Haag en kwamen we langs een Trekpleister. Ik besloot eens binnen te lopen, want er zijn niet zoveel filialen in de buurt. Tot mijn grote verbazing was de complete Urban Baroque collectie er nog...

En er hing ook nog eens een bordje op het display met "Tweede Catrice product voor de halve prijs". Ik wist wat me te doen stond. De gewilde Illuminating Powder halen natuurlijk! Ook swatchte ik de andere lipsticks. De kleur die ik had vond ik zo geweldig dat ik ze allemaal wel wilde hebben. Ik besloot voor een back-up van Victoria te gaan en nam ook de kleur Elisabeth mee. En omdat de nagellakjes van de collectie me niet zo konden boeien nam ik de prachtige "greige" Absolutely Chinchilly! uit de vaste collectie mee.

Eenmaal bij de kassa flikte het personeel me hetzelfde geintje als me bij de Kruidvat wel eens is overkomen. "Sorry mevrouw, er kan geen korting worden verrekend, LE's tellen niet mee. De actie geldt alleen op het vaste assortiment."
Ze blijven het zo nu en dan volhouden, dus ik weet niet hoe het nu echt zit. Volgens mij slaat het nergens op en gelden kortingsacties op alle producten, LE of niet. Er staan namelijk nooit uitzonderingsregels in de folder of op de bordjes. Uiteindelijk kreeg ik wel gewoon de korting, dus ik snap het hele probleem niet. Hebben jullie dit ook wel eens gehad?

Beauty!

Links Elisabeth, rechts Victoria

Catrice Absolutely Chinchilly!

De komende dagen zullen er swatches online komen! En hoewel het al bijna februari is en de nieuwe Catrice collectie al bijna in de schappen ligt (Floralista) is deze collectie voor mij meer dan geslaagd!