Monday, January 10, 2011

Heavenly Cinnamon's lippenbalsem stash.



Na het nemen van deze foto's kwam ik er achter dat ik stiekem toch nog wat meer lippenbalsems heb. Er slingeren blijkbaar toch nog een paar in huis en in verschillende tassen van mij rond. *oops*


Vanilla Spice lippenbalsem van de Body Shop. Helaas is de Vanilla Spice die nu in de winkel te koop is niet dezelfde geur als producten uit deze lijn van twee jaar geleden.
Vorig jaar gekocht bij de Body Shop in de bekende cranberrygeur. Hij geeft een klein beetje kleur af met een klein gouden glittertje.
Carmex is een enorm gehypt product en eerlijk gezegd begrijp ik de hype niet zo goed. Niets meer dan Blistex met kersen'smaak'.

Deze lippenbalsem is van Vintage Sister's en ruikt naar kaneelsnoepjes! Jummie! Nadeel is dat hij tegelijkertijd als een soort lipplumper werkt. Je lippen gaan dus tintelen, een soort branderig gevoel, nadat ik dit heb opgesmeerd.
Mijn eerste en tot dus ver enige Tinted Lip Conditioner van MAC, in de kleur Feelin' Good. Deze kleur komt uit de Warm & Cozy collectie van vorig jaar. Volgens sommige swatches lijken de TLC die nu in de Cham Pale collectie zit en Feelin Good nogal op elkaar. Dus mocht je de TLC in Feelin Good vorig jaar hebben gemist, dan heb je nu dus nog een kans.



Het heeft even geduurd, maar ook ik bezit nu deze heerlijke lippenbalsems. De potjes zijn lekker groot en ook ik met mijn lange nagels kan er gemakkelijk bij.

Hebben jullie nog aanraders?