Tuesday, January 4, 2011

FOTD: Experiment

Na een beetje zitten kliederen met make up was dit het resultaat, zoals je ziet was dit nog in mijn blonde tijd.
De laatste tijd experimenteer ik eigenlijk veel te weinig. Voorheen was zondag echt mijn experimenteerdag en kon ik me soms wel 5 keer op een dag opnieuw opmaken. Verschillende oogschaduw kleurencombinaties maken, verschillende oogschaduwvormen, welke lipsick of lipgloss past bij die ene blush. Heerlijk! Uren bracht ik door met mijn spulletjes, maar zoals gezegd doe ik dat de laatste tijd te weinig.
Dus een beautydoel voor dit jaar is: (meer) experimenteren met make up. Volgende week zal ik een echt make up experiment plaatsen. Maar misschien is het wel leuk als jullie een kleur suggestie doen? Ik kan wel wat hulp gebruiken.

Experimenteren jullie weleens met je make up? Dagelijks of gewoon weleens voor de lol? Of heb je een signature look waar je eigenlijk niet meer van afwijkt?