Wednesday, January 26, 2011

Facts & Figures - Verzorging


Vandaag, dik een half jaar na de eerste F&F is het tijd om de verzorgingsproducten eens in kaart te brengen. Tijdens het opruimen van mijn kamer heb ik alles eens bij elkaar gezocht en ben ik gaan tellen. De getallen zijn trouwens inclusief mini's en testers. Benieuwd naar de cijfers? Lees dan snel verder...


Gezichtsverzorging
Dagcreme: 2 x
Yes To Carrots, Dermalogica
Nachtcreme: 1 x
The Body Shop Seaweed Night Treatment
Reinigingsmelk: 1 x
Bourjois
Toner/Tonic: 2 x
Bourjois, Lush
Oogcontourcreme: 2 x
Kruidvat, Dermalogica
Oogmake-up remover: 3 x
Hema, Bourjois, The Body Shop
Allround Skin Savers: 2 x
Vaseline, Elizabeth Arden 8 Hour Cream
Reinigingsdoekjes: 1 x
Hema
Scrub: 3 x
Yes To Carrots, Dermalogica, Lush
Cleansers: 3 x
Philosophy, Dermalogica, Black African Soap
Maskers: 1 x
Freeman

Lichaamsverzorging
Deodorant: 2 x
Dove, Body Shop
Bodylotion: 9 x 
Sabon, Rituals (3x), Elizabeth Arden, The Body Shop, etc.
Showergel: 11 x
Dove, Yes To Carrots, Philosophy, Rituals, The Body Shop, etc.
Scrub: 1 x
Sabon
Zeep: 4 x
Lush, Sabon, The Body Shop

Haarverzorging
Shampoo: 4 x
John Frieda, Dove, Etos
Styling: 3 x
Nivea, L'Oreal
Droogshampoo: 1 x
Batiste

Parfum
Eau de Toilette: 11 x
Viktor & Rolf, Chanel, Nina Ricci, Cacharel, etc.

Grote winnaars zijn hier de douchegels en de parfums. Ik dacht eigenlijk dat de douchegels en de bodylotion gelijk op zouden lopen, maar niet dus. Volgens mij moet ik ook nodig eens wat dingen leeg gaan maken...

Van welke verzorgingsproducten hebben jullie het meest?