Friday, January 28, 2011

Blogsale Treasure.

Ik hou ervan om blogsales te bekijken. Hoewel ik bijna nooit iets koop, zitten er soms echt fantastische producten bij. Sowieso is het een fantastisch concept. De een zijn trash kan voor een ander juist weer een Holy Grail worden. Pas surfte ik langs de website van MissBeautyEtc (echt een aanrader trouwens) en zag heel veel mooie MAC producten die ze verkocht via haar site. Er was al een ware run ontstaan op alle mooie spulletjes, maar tot mijn grote verbazing waren de twee MAC-Hello Kitty lipsticks nog niet gereserveerd. Na nog wat research te hebben gedaan (lees: swatches zoeken) besloot ik voor de mooie kleur "Most Popular" te gaan. Hij ging van de hand voor maar 10 luttele euro's!


De MAC Hello Kitty collectie was geloof ik de laatste LE voor ik werd bevangen door het MAC virus. Er was dus vrijwel niets meer te vinden... Ik had de hoop op een mooi product uit de collectie eigenlijk al opgegeven, tot ik dus deze blogsale tegenkwam. Een kleine week later had ik de lipstick in huis. En wat is hij leuk! De lipstick heeft de fijne Lustre finish en brengt heel zacht aan, toch is hij heel gepigmenteerd. Echt een van mijn nieuwe favorieten!


 Tikje overbelicht, maar de kleur komt hier wel goed tot zijn recht, een prachtige paarsachtige bessen kleur!

 Met flits

Hebben jullie ook wel eens van die geweldige koopjes gescoord op een blogsale?