Tuesday, December 7, 2010

Yes To Carrots.

Goed, goed. Ik ben misschien wat laat met de hele worteltjes-hype, maar toen ik deze week tegen een rek giftsets aanliep en ik een nieuwe dagcreme nodig had, stond ik binnen twee minuten aan de kassa. Deze producten verdienen een kans, hoewel de hype wel voorbij is ben ik altijd nieuwsgierig gebleven naar de Yes To Carrots lijn.
In het setje zitten vier producten. Een dagcreme, een gezichtsscrub, een body butter en een showergel.
Ik heb de set bij Sephora gekocht voor iets meer dan 8 euro. Een prima prijsje om eens wat dingetjes te proberen lijkt me.

Van links naar rechts: Daily Pampering Shower Gel, Moisturizing Day Cream, Gentle Exfoliating Facial Cleanser, Deliciously Rich Body Butter.

Voor wie het merk nog niet kent:
Yes To Carrots is een merk dat gebruik maakt van organische fruit, mineralen uit de Dode Zee en natuurlijk ook wortel-extract (beta-caroteen). Het merk maakt geen gebruik van dierproeven en de prijzen zijn heel gunstig.

Ik laat jullie zeker weten wat ik er van vind!

Hebben jullie al eens producten van Yes To Carrots gebruikt? Waren jullie daar tevreden over?