Friday, December 31, 2010

Some Super Beautiful Products Of 2010.

Allereerst sorry voor de slechte woordspeling in de titel van deze post, maar ergens vond ik hem ook wel weer heel toepasselijk voor ons. Dit zijn dus een paar van onze favoriete producten van 2010, onze favoriete nagellak van 2010 zal je in een aparte post zien.
Ik heb voor producten gekozen die ik in 2010 heb gekocht, anders had ik nooit tot dit korte lijstje kunnen komen.
MAC Viva Glam Cyndi Lipstick
In eerste instantie kocht ik hem voor het goede doel en toen werd ik verliefd op deze prachtige lipstick. Dit is echt de perfecte kleur voor iedereen die rode lipstick wel wil dragen, maar nog niet durft. 
- Revlon Lipstick in Cherries in the Snow
Het vinden van deze lipstick werd een heuse queeste. Maanden lang speurde ik zonder resultaat rond, uiteindelijk stuurde een vriendin in Ierland mij twee van deze lipsticks toe. De kleur is prachtig en ik was blij verrast om te zien dat deze lipstick een nagenoeg perfecte dupe van Maybelline HAPPY lipstick (discon.) is. 
- MAC Lipglass in Electric fuchsia & Hush, hush,hush rose 
Electric Fuchsia is echt een prachtige unieke kleur, terwijl Hush, hush, hush rose en prachtige warme aardbeirose kleur is. Ze komen allebei uit de Spring Color Forecast collectie. Een collectie waar nog meer geweldige producten uitkomen, die ik graag in mijn favorieten had opgenomen, maar helaas zijn al die producten limited edition en kan je ze toch niet meer kopen. 
- MAC MSF in Stereo Rose 
Hier hoef ik niets over te zeggen, deze kon gewoon niet ontbreken.
- Rosebud skinsalve
Ze zijn niet goedkoop, maar als je ziet hoelang je ermee doet dan valt de prijs eigenlijk ook wel mee. Daarnaast werkt hij ook nog eens fantastisch, ook niet onbelangrijk ;)Echt een superfijne lippenbalsem! 
- MAC lipgelees, de nieuwe formule
We zagen ze voor het eerst in de MAC in Lilyland collectie begin dit jaar. Ik hou van lipgloss met glitters, dus toen ik de eerste swatches van deze juweeltjes zag was ik meteen verkocht. Helaas vind de kleuren in de Cham Pale collectie - NARS Deep Throat blush - Juicy Couture geurtje :) 
- Urban Decay Naked Palette MAC Pearlglide intense eyeliners: Alle kleuren!
MAC Give me more!! Wat moet ik over deze practige oogpotloden zeggen? Ze zijn fantastisch! Ze zijn zacht, ontzettend goede pigmentatie en prachtige kleuren met subtiele glinstertjes. Ik heb dan ook alle kleuren gekocht die er dit jaar zijn uitgekomen, behalve de lichtbruine kleur uit Tartan Tale.


- Urban Decay Naked Palette  
Nog elke dag ben ik zo blij met het palette. Pure luxe, geweldig pigment... Heb nu al spijt dat ik geen back-up heb gekocht.
- Viktor and Rolf Flowerbomb "La Vie en Rose" Parfum  
Sinds het uitkomen van Flowerbomb heeft hij bovenaan mijn verlanglijstje gestaan. Ik was betoverd door de geur en ik bleef er maar aan denken. Toen ik dit jaar eindelijk de speciale "La Vie en Rose" versie tegenkwam kon ik het mezelf niet aandoen om hem dit keer weer te laten staan. Ook dit product staat prominent te pronken op mijn kamer. Het is een feestje om te dragen! 
  - Chanel Rouge Coco Lipstick in Mademoiselle  
Chanel lipstick. Het klinkt decadent en dat is het ook! Van mijn laatste kortingstegoed besloot ik toch nog een Chanel product te scoren. Het werd een romige en zachte Rouge Coco lipstick in de mooie natuurlijke kleur Mademoiselle. Nog steeds gebruik ik hem met veel plezier.   
- MAC Lovechild Lipglass  
In de Look in A Box die ik kocht zat een lipglass die ik anders waarschijnlijk nooit uit het schap zou hebben gehaald, namelijk Lovechild. Een prachtige warme lipgloss met subtiele shimmer, die het goed doet op mijn lippen. Ik ben echt verliefd geworden op deze kleur.  
- Benefit Coralista Blush  
Hoewel ik hem eigenlijk veel te duur vond, kocht ik dit jaar toch de Coralista blush van Benefit. En eigenlijk heb ik er nog geen spijt van gehad. Een zacht poeder, goed op te bouwen  en een mooie warme zomerse gloed op de wangen. Nu met mijn bleke winterhuidje laat ik hem wat meer links liggen, maar zodra de zonnenstralen zich weer laten zien zal hij zeker weer opduiken in mijn stash.

Wat zijn jullie favoriete producten van het afgelopen jaar?