Monday, December 6, 2010

Project 10 pan # 3.

Okay, het mag een understatement heten dat ik een redelijke collectie met make up heb. Ik ben er erg blij mee, misschien raar, maar make up, beauty en fashion zijn voor mij meer dan een hobby. En dat is tegelijker tijd ook meteen de reden waarom ik misschien wat veel heb.

Zoals sommigen van jullie zich misschien kunnen herinneren deed ik al twee keer eerder een project 10 pan. Dit om wat oudere, rondslingerende producten op te maken. Af en toe krijg ik de kriebels en moet ik van mezelf een beetje 'opruimen' en deze keer combineer ik dat met een heuse NO-BUY! Wow! De NO-BUY ga ik proberen om een maand vol te houden, maar mocht ik een megagoede deal tegenkomen of mijn enige mascara raakt bijvoorbeeld op.Tja.... dan kan ik natuurlijk niets beloven ;)

Over een maand komen in de VS de Cham Pale & Stylishly yours collecties van MAC uit en daarin heb ik wel wat leuke dingetjes gezien. Ik merk trouwens wel dat ik na een aantal jaar behoorlijk make up en beautyverslaafd te zijn, wat rustiger aan doe en wat kritischer ben over wat ik allemaal koop.

Ik ben trouwens twee weken geleden al begonnen en ik heb zelfs al iets opgemaakt! :O



Mocht je trouwens nieuwsgierig zijn naar hoe mijn 'collectie' er trouwens uit ziet, hou dan de blog goed in de gaten, want binnenkort volgen er verschillende posts met mijn stash.