Thursday, December 9, 2010

Polish Of The Day.

Zoya Adina

Het spijt me als ik jullie verveel met (weer) een swatchpost, maar HeavenlyCinnamon en ik hebben het op het moment een beetje druk. De laatste dagen van het jaar breken aan en dat betekent stressen! Opdrachten moeten af, deadlines na de kerstvakantie en natuurlijk komt er ook weer een tentamenweek aan. We vinden het superjammer dat we even wat minder tijd hebben om dingen te doen voor de blog (als we eenmaal thuis zijn en tijd hebben is het vaak te donker om nog foto's of filmpjes te maken), maar we hopen dat jullie dat kunnen begrijpen. 

Voor deze Polish Of The Day heb ik wel een bijzonder kleurtje uitgekozen, namelijk Zoya Adina. Toen ik de kleur voor het eerst zag was ik meteen gefascineerd. Zo apart! Groen, maar toch ook grijs... En zie ik daar nu paars? Het kleurtje komt uit de Reverie collectie van dit voorjaar. De kleuren waren allemaal een beetje metallic en deze is ook nog eens duochrome. Heel erg moeilijk om vast te leggen op camera, maar hij verandert in het licht dus van groen naar paars. Ook zit er een mooie shimmer over de lak. Ik had hier drie laagjes voor nodig.
Zoya Adina (met flits)
Close-up (met flits)