Sunday, December 5, 2010

Polish Of The Day.

OPI - Cuckoo For This Color

Naast Diva of Geneva had de OPI Swiss collectie nog een mooi kleurtje in de aanbieding: Cuckoo for this Color. Een prachtige donkergroene lak met een zelfde soorrt shimmer als Diva. Het is een hele mooie rijke kleur en het is perfect voor de komende feestdagen! Ik zou de kleur bijna 'kerstgroen' willen noemen. Zoals alle OPI lakjes lakt hij fantastisch en dekt hij perfect in twee lagen. Net als Diva of Geneva vind ik dit een aanrader.
Omdat ik tijdens mijn recente nagellakstash-update Essie Matte About You weer tegenkwam, besloot ik hem uit te proberen op dit lakje. En ik vond het resultaat geweldig! Het deed me een beetje denken aan de mooie Veruschka lak van Zoya, die al een tijdje op mijn wishlist staat. Helaas heb ik er alleen een foto met flits van, maar ik hoop dat jullie het idee krijgen.
OPI Cuckoo For This Color + Essie Matte About You (met flits)