Friday, December 3, 2010

On its way.

Goed, het is geen verbluffende post met een giga-lange lijst, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd ;)
Ik heb er de laatste tijd veel plezier in om goedkope dingen te scoren op eBay en zo creatief mogelijk met geld om te gaan. En dat lukt me ook wel aardig moet ik zeggen. Ha!
Maar goed, wat heb ik besteld?
De welbekende Dotting Tools. Het lijkt me wel handig om met deze pennetjes een leuk polkadot-printje te maken en dat is met deze tools een eitje. Daarbij waren ze nog geen twee euro, dus proberen kan altijd natuurlijk! Gekocht bij deze seller.

Stars Makeup Haven, goedkope en supergepigmenteerde oogschaduws. En, heel belangrijk: geschikt voor MAC Pro Palettes. Dat moest ik ook proberen. Toen er op Twitter ook nog een kortingscode langskwam besloot ik drie kleurtjes te bestellen. Vlnr: Chic, Dominatrix, Black Forest. Ik heb de bestelling nu bijna twee weken geleden geplaatst en online staat er nog steeds "processing" en niet "shipped". Hopelijk komt het allemaal goed en krijg ik het snel. Keep you posted!

Kleine maar fijne bestelling dus. Hebben jullie ervaring met een van beide producten?