Sunday, December 12, 2010

Nail Art Inspiration.

Heel soms doe ik een poging tot nail art. Stickertjes, Konad, glitters en zelfs dotting tools. Maar toch heb ik er het geduld niet voor. Maar kijken en inspiratie opdoen kan altijd natuurlijk. Even een paar van mijn favorieten:

Okee, de Tartan Tale collectie van MAC deed me niet zo veel, maar het Schotse ruitje als nail art is dan wel weer heel gaaf! Superveel detail, hier is veeeeeel geduld en een hele vaste hand voor vereist. Lees: geen werkje voor mij dus. Maar wel errug gaaf.

Leuk voor de feestdagen: een strikje! En dit is wel een hele gedetailleerde (ja, daar zijn ze goed in bij WAH) mooi zwart omlijnd als een cartoon. Soms is nail art op een nagel eigenlijk mooier dan op allemaal. Less is more.

Luipaardprint is nog steeds heel erg tof. Deze combi had ik zelf niet zo snel verzonnen. Iedere nagel een andere kleur en in de print wat gouden accenten. Flashy!
Een nude kleurtje met taupe half moons en studs op de duim. Very sophisticated. Ik zou alleen niet weten hoe ik die halve maantjes zelf zou moeten maken... Ik heb ze namelijk niet.
Ook erg origineel en gaaf: verticale streepjes a la Paul Smith. Alleen vind ik het een beetje zonde dat deze dame ervoor heeft gekozen om haar pink goud te "minxen" (is dat een werkwoord?). Hier zou ik het wel mooier vinden als alle nagels hetzelfde patroontje hadden.
En daar is-ie weer: de Union Jack. Mijn vreemde obsessie kan ik zelfs in nail art kwijt, zo blijkt. Als ik weer in Londen kom ga ik zeker bij WAH Nails langs en weet ik (denk ik) al wat voor patroontje ik ga kiezen.

(Source)