Wednesday, December 1, 2010

Lanvin x H&M Lipstick.

Gisteren was het dan zover, mijn H&M x Lanvin bestelling zou binnenkomen! Hoewel ik maar een T-shirt en twee lipsticks had besteld, hoopte ik stiekem toch op zo'n mooie kledinghoes, speciaal Lanvin hangertje of iets anders wat deze bestelling anders dan anders maakte. Helaas, toen ik thuis was bungelde er een verfomfaaid plastic tasje uit de brievenbus. Jammer.
In het tasje vond ik gelukkig wel de mooie kartonnen doosjes waar de lipsticks in verstopt waren. Het T-shirt valt echt enorm groot, helaas. Ik vind hem namelijk helemaal geweldig. Dus als iemand dit shirt nog in een maat S/XS heeft en wil ruilen tegen een M? Ik hou me aanbevolen.
De lipsticks zagen er geweldig uit en ik had online al gelezen dat ze heel goed gepigmenteerd waren en dat de formule super was. Vanochtend heb ik het erop gewaagd en ben ik de lipsticks gaan proberen. De lipsticks waren trouwens 9,95.
Kijk mee naar de foto's en swatches!


In het kartonnen doosje zit een (toch wat cheap) plastic hulsje met daarin de lipsticks. De verpakking heeft de kleur van de lipstick (handig!) en een Lanvin x H&M hartjesopdruk. Cute!

Ik heb gekozen voor de kleuren Rose (boven) en Hot Pink (onder)
Links Hot Pink, rechts Rose.
De kleur Rose op mijn lippen. De lipstick smeert heel romig uit en dekt goed! Helaas betekent dat ook dat je alle velletjes en oneffenheden op je lippen ziet zitten, maar met dat koude weer is dat bijna onvermijdelijk. Ik was even bang dat de kleur vrij donker zou zijn, maar gelukkig is het een hele beschaafde nude kleur. Pretty!
Hot Pink op mijn lippen. Erg roze! Het doet zijn naam eer aan. De foto doet de kleur niet helemaal recht, want in real life is de kleur is wel een beetje "in your face-pink". Knallend!