Tuesday, December 7, 2010

Gratis cadeautje van The Body Shop!

(Bron)

Toen ik gisteravond nog even mijn Bloglovin' checkte zag ik deze post op Lushiousbeauty.nl. Normaal gesproken lees ik niet eens zoveel nieuwsberichtjes, maar wat ben ik blij dat ik hier op geklikt heb! Onderaan de post stond namelijk een leuke actie. Als je lid wordt van de Body Shop op Facebook, krijg je een gratis Jolly Orange showergel cadeau! Voor niets!
Dat moest ik natuurlijk even proberen.

Stap 1: Log in op Facebook
Stap 2. Ga naar de Facebook pagina van The Body Shop Nederland
Stap 3: Wordt lid van de pagina door op de "Dit vind ik leuk" of "Like" button te klikken.
Stap 4: Klik op het tabblad "Voucher" en print de bon uit.
Stap 5: Vul de voucher in (alleen je naam en een datum) en lever hem in bij een van de winkels!

Ik ben vandaag direct langs geweest en je krijgt zo een fullsize showergel mee ter waarde van 8 euro. Het is echt de moeite waard, dus ik zou zeggen: printen die voucher! De actie loopt maar tot 12 december, dus wees er snel bij.

(Heb je geen Facebook account of wil je geen fan worden? Hier kun je de voucher zo vinden, niet verder vertellen he? ;)