Saturday, December 11, 2010

Filmpje: Make Up Studio

 

Ik heb weer een filmpje gemaakt! Dit keer laat ik een pakketje zien wat ik zo'n twee weken geleden binnen heb gekregen. Het zijn mooie producten van het professionele cosmeticamerk Make Up Studio.
Het licht werkte niet echt lekker mee, eigenlijk moet ik even een andere plaats zoeken waar ik mijn filmpjes op kan nemen. Ik hoop dat jullie een goede indruk krijgen van de producten. Om het nog duidelijker te maken heb ik ook een paar foto's gemaakt.

Alle producten bij elkaar.
Links de Moondust oogschaduw in Radiant Opal, rechts de Lumiere blush in Sweet Pink.
Lipstick in de kleur 42.

Swatches
 Vlnr: Blush Lumiere in Sweet Pink, Moondust Eyeshadow in Radiant Opal, Lipstick in 42 (daglicht)
Zelfde volgorde als hierboven (met flits)

Disclaimer: Deze producten zijn toegestuurd door Make Up Studio, dit heeft geen invloed gehad op mijn mening over de producten.