Friday, December 24, 2010

Barry M Instant Nail Effects.

Crackle nagellak is hot. Barry M was een van de eerste merken die met een crackle topcoat op de markt kwam en al snel volgden er meer. Pupa bracht kitjes uit en ook OPI komt binnenkort met "Black Shatter". Eigenlijk vond ik het lang niet echt mooi. Of toch wel? Toch besloot ik eens een gokje te wagen. Mocht ik het niets vinden dan kon ik het flesje altijd nog kwijt aan mijn zusje. Ik kocht deze lak bij Alice and Jo's Havesentials voor 5,10. De dag dat het werd bezorgd had ik Parlez Vous OPI? op mijn nagels. Ik wilde het zo graag proberen dat ik het er maar overheen heb gedaan. Okee, de combinatie is niet erg spetterend met zo'n donkere kleur, maar het effect is wel goed zichtbaar. Daarna wilde ik het proberen met een iets heftiger lakje. Mijn holografische OMG van China Glaze. Helaas ging dat toch niet helemaal zoals gedacht. Met de topcoat, scheurde ook de laag OMG mee. Heel raar, maar blijkbaar was de onderlaag nog niet helemaal droog. Of zou er eerst nog een laagje topcoat tussen moeten? Hoe dan ook, ik vind het effect toch wel erg gaaf! Het is supersimpele en snelle nail-art!

Barry M Instant Nail Effects over OPI - Parlez-Vous OPI?
Barry M Instant Nail Effects over China Glaze OMG (met flits)

En ik heb ook even een kort filmpje opgenomen waarin ik laat zien hoe de lak werkt!

No comments:

Post a Comment