Thursday, December 2, 2010

10 dingen.


Vandaag geen beautypost, maar een post over ons. Tien dingen die je nog niet van ons wist.

HeavenlyCinnamon

1. Lang verwacht, mijn naam: Iris.
2. Ik slaap al maanden op een matras op de grond :(
3. Ik heb drie paar sloffen: roze pantervoetjes, hoge grijze sloffen en paarse ballerina's met roze stippen.
4. Ik ben verslaafd aan de serie Trueblood en vampier Eric staat op mijn verlanglijstje voor kerst. Move over Kate Bosworth!
5. Over drie of 4 maanden moet ik voor de 12e keer verhuizen.

NeonRocks

1. Ik ben nog nooit in mijn leven verhuisd, ik woon al bijna 22 jaar in hetzelfde kleine dorpje.
2. Zoals jullie misschien op Twitter hebben kunnen lezen ben ik sinds kort verslaafd aan de serie Gossip Girl. Hoewel ik nooit zoveel series kijk, ben ik vanaf de eerste aflevering GG hooked!
3. Ik hou van boeken. Geloof het of niet, maar in welke stad ik ook kom: de boekenwinkel sla ik niet over. Mijn favoriete boekwinkels zijn toch wel Selexyz en The American Book Centre in Amsterdam. Heerlijk om rond te struinen en nieuwe boeken te ontdekken.
4. Ik ben een ongelofelijke koukleum. Dit koude weer is dus echt niets voor mij. Drie lagen kleding, sjaal, muts, wanten... En dan nog heb ik het koud! Maar het gaat zelfs zo ver dat ik zelfs in de zomer kippenvel kan krijgen. Zet me met een temperatuur van 30 graden in de schaduw en ik begin te bibberen...
5. Ik ontbijt al bijna 22 jaar iedere ochtend met hetzelfde. Een bruine boterham met hagelslag! Goed, tijdens vakanties wil ik nog wel eens van het patroon afwijken (lees: in het buitenland kennen ze sowieso geen hagelslag), maar verder heb ik geloof ik nog nooit een dag overgeslagen.