Sunday, November 14, 2010

Wishlist.

(Bronnen afbeeldingen: Temptalia en Make Up Studio)

Het is weer eens tijd voor een wishlist! Hoewel ik inmiddels al heel veel mooie producten heb waar ik heel erg blij mee ben, er blijven wensen. Ik ben van plan om maandag eens een kijkje te gaan nemen bij de MAC Tartan Tale collectie. Eigenlijk sprak de collectie me niet zo aan, vanwege de verpakking. Maar de sets die altijd worden samengesteld zijn qua prijs wel erg leuk! Ik ben dus even wat rond gaan surfen en heb een aantal producten waar ik naar wil gaan kijken. Verder heb ik de laatste tijd veel gelezen over het merk Make Up Studio. Een merk voor de professionele make-up artist. De prijzen van de producten zijn erg gunstig en ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit!

1. MAC My Scottish Fling Mineralize Kit - Mini Zoom Lash Mascara/Pink Split Mineralize Eye Shadow/ Fresco Rose Paint Pot/ Budding Romance Lipglass (54 euro)
2. Make Up Studio H2O Aquashadow - Hele dekkende oogschaduw, dat vochtig op te brengen is en veegvast belooft te zijn. Mooie felle kleuren! (5,90)
3. Make Up Studio Supershine Lipgloss - Deze lipgloss zorgt voor een 'superglans' op de lippen. Soms zou ik wel een glansje over een lipstick willen en deze lijkt me heel erg geschikt! (Transparent: 8,40)
4. Make Up Studio Brow Powder - Ik vul al een tijdje mijn wenkbrauwen in met een potlood, maar toch zou ik graag nog met wat poeder willen spelen. Ik denk dat dat een veel natuurlijker effect geeft. (12,50)
5. Make Up Studio Eyebrow Fix - Een gel om mijn wenkbrauwen in vorm te houden, ik merk wel eens dat ze aan het einde van de dag alle kanten op staan. Not good! (7,00)
6. MAC Noble Knights Lash and Line Eye Kit - Mini Zoom Lash Mascara/ Teal Pigment/ Fluidline Blitz 'n Glitz/Mini Eyeliner Brush (39,00)
7. Vain and Glorious Lip Bag  - Mellow Mood lipstick/ Baby Sparks Dazzleglass/ In Synch Lip Pencil (39,00)
8. The Swinging Violets Mineralize Kit - Earthly Riches Mineralize Eye Shadow/ Bare Study Paint Pot/ Icescape Lipglass/ Mini Zoom Lash Mascara (54,00)

Kennen jullie het merk Make Up Studio al?