Saturday, November 6, 2010

Products Used Today.

Officieel is deze "products used" niet van vandaag, maar van dinsdag 2 november. De look voor de Holland Beauty Awards! Hoewel het natuurlijk bij uitstek de gelegenheid is om helemaal los te aan met glans en glitter, wilde ik het toch wat naturel houden. Ook omdat dat minder snel 'mis' kan gaan. En zoveel tijd had ik niet. Omdat we wat vroeger in Amsterdam waren en nog even de MAC Pro Store inliepen bedacht ik ineens dat mijn ooglook nog wel wat extra's kon gebruiken. Ik vroeg de MUA om een mooie creasekleur aan te brengen die mijn ogen iets mooier deed uitkomen. Het werd de uberklassieker Satin Taupe. Ik vond hem zo mooi dat ik besloot hem te kopen. Niet in een doosje, maar een Palette Refill. Ik wil namelijk zo'n prachtig Pro Palette bij elkaar sparen en mijn eerste stap is bij deze gezet!

Alle producten op een rij:
- Make Up Forever Face and Body Liquid Make-Up.
- MAC Mineralize Skinfinish in Stereo Rose
- NYX Nude on Nude Palette
- MAC Satin Taupe e/s
- Lancome Hypnose Drama Mascara (tester)
- MNY lipgloss in 485

Verder gebruikte ik nog concealer (Maybelline Pure Mineral) en oogschaduwprimer (Too Faced Shadow Insurance).