Thursday, November 25, 2010

Polish Of The Day.

American Apparel - Cotton

Een tijdje terug ben ik Amsterdam gaan shoppen (nog voor de Holland Beauty Awards) en toen kwam ik voor het eerst in een American Apparel winkel. Superhip natuurlijk, maar niets voor mij. Ik ben niet zo'n fashionista. Maar ik wist wel dat ze ook lakjes verkochten, dus stond ik binnen de kortste keren bij de kassa in het rek te snuffelen terwijl mijn vriendin de ene na de andere modieuze creatie uit het rek trok. 
De lakjes waren duurder dan ik me herinnerde van internet, 9 euro voor een flesje van 15ml. Best een tikkie prijzig. En toen moest ik nog een kleurtje kiezen. Dat was nog best een opgave, want er waren alleen maar cream lakjes en laat ik daar nu net van houden! Al een tijdje aasde ik op een witte nagellak. Leuk als basis voor nail-art, maar op zichzelf kan het ook heel gaaf zijn. Dus nam ik de kleur Cotton mee. Gelukkig was hij niet helemaal Tipp-Ex wit (weet u nog, vroeger in groep 7?)  maar een beetje meer gebroken wit/creme.
Het lakje is een klein beetje stroperig en lakt daarom nogal streperig. Het kwastje is niet heel dun, maar ook niet zo breed als bijvoorbeeld OPI of Catrice. Ik had voor deze witte vier laagjes nodig om hem helemaal te laten dekken en de streperigheid er een beetje uit te krijgen.
Ik vind het effect best wel gaaf, maar voor de hoge prijs van de lak had ik toch wel iets meer kwaliteit verwacht. Al heb ik wel meteen de moeilijkste kleur uitgekozen.

Wat vinden jullie van witte nagellak, leuk of niet?