Monday, November 1, 2010

Polish Of The Day.

MAC - Mean and Green

Vandaag weer een lakje van de MAC Venemous Villains collectie. Ik weet het, misschien is het een beetje doelloos om deze nog te posten (want: de VV collectie is zo goed als uitverkocht), maar ik doe het toch. Want deze bijzondere lakjes verdienen hun plaats in the spotlight! Hoewel ik al meteen wat negatiefs over deze lak te melden heb. Hij dekt echt niet! Had ik dit probleempje al een beetje met Bad Fairy, deze is nog veel erger. Hier was de lak na 5 laagjes nog niet eens helemaal goed dekkend, maar ik wilde niet nog langer wachten. Vijf laagjes? Veel te veel, als je het mij vraagt. Plus nog een base- en topcoat, maakt dat een hele dikke plak nagellak. Geen succes dus. Over de kleur zelf twijfel ik eigenlijk ook nog een beetje. Hij heeft een prachtig verloop van kleuren, maar ik word er niet zo blij van als van Bad Fairy. Misschien is het de kleurstelling? De lak is donkergroen en verandert in het licht naar paars (en nog een paar kleurnuances, maar paars is de belangrijkste)... Ik ben er nog niet helemaal uit. Wat ook gek is: toen ik de nagellak verwijderde, was mijn wattenschijfje blauw in plaats van het te verwachten groen. Raar!
Wat vinden jullie van deze lak? Is het een kleur die je zelf ook zou kopen?