Friday, November 5, 2010

Nieuwe lakjes + Swatch!

Vlnr: OPI Diva Of Geneva, OPI Cuckoo For This Color, American Apparel Cotton, Zoya Adina, Zoya Tiffany.

Toen de OPI Swiss collectie pas uit was, deed hij me niet zoveel. Een beetje saai vond ik het. Maar toen ik swatches zag begon het toch wat te kriebelen. Diva Of Geneva leek me ineens heel erg mooi. Sophisticated en glamorous. En toen ik de kans had te bestellen, gooide ik Cuckoo for this Color er ook maar bij. Kan niet missen toch? En ik ben blij dat ik het gedaan heb, het is een prachtige kleur! Ook bestelde ik mijn eerste Zoya's. Het merk kende ik alleen van HeavenlyCinnamon en ik was erg benieuwd geworden. Ik koos voor de bijzondere kleur Adina (uit de Reverie collectie) en de glittery Tiffany (uit de Fire & Ice collectie).
Toen ik afgelopen weekend een dagje in Amsterdam ging shoppen met een vriendin, besloten we even langs de winkel van American Apparel te gaan. Enorm hip, de kleding is niet echt iets voor mij, maar natuurlijk hebben ze daar ook mooie lakjes! Hele mooie cream lakjes (nergens shimmer te bekennen) in verschillende bijzondere kleuren. Toch koos ik voor Cotton, een witte kleur. Leek me mooi als basis voor nail art creaties en ook heel apart op zichzelf. Het zal mij benieuwen!

Zoya Tiffany (daglicht)

Als eerste laat ik een nagellak van Zoya zien. Deze droeg ik ook naar de Holland Beauty Awards, trouwens. De Zoya lakjes hebben een kort, breed kwastje en ik vond het heel fijn lakken. Dit kleurtje is een beetje sheer, dus het zijn drie laagjes geworden. Gelukkig droogt de lak wel heel snel. Met een INM topcoat is het prima te doen, op het moment heb ik maar 1 kleine chip! Het is een mooie peachy kleur met een hoop glittertjes en sparkle. In het volle licht lijkt het zelfs een beetje metallic. 

(Zoya Tiffany met flits)