Saturday, November 13, 2010

NeonRocks' MAC Stash.

Toen ik dinsdag mijn eerste MAC oogschaduw kocht, bedacht ik me dat ik wel eens een 'stash' post kon maken over al mijn MAC producten. Het is nog een hele bescheiden stash, maar hij zal zeker nog een tijdje door blijven groeien.
Ik vind de Mineralize Skinfinishes de mooiste producten van MAC. Ze zien er geweldig uit, deze gebakken poeders. By Candlelight (rechts) was mijn eerste MSF. Hij geeft een mooie glans, maar was niet echt geschikt als blush. In eerste instantie wist ik niet wat ik er mee moest. Behalve er naar kijken. Inmiddels ge bruik ik hem heel regelmatig als highlighter. De tweede, Stereo Rose, was een echte hit op internet. Ik ben blij dat ik hem heb kunnen bemachtigen en gebruik hem vaak als blush.
Ik heb drie blushes en ik vind ze alledrie prachtig. Dainty (onder) is ook een van de bekendste blushes van MAC, een zachtroze kleur met subtiele shimmer. Het is ook een Mineralize product en was een van mijn eerste blushes van MAC. Tegelijkertijd bestelde ik ook de Ripe Peach Blush Ombre (rechtsboven). Deze kwam ik bij het maken van deze post pas weer tegen. Nog niet zoveel gebruikt dus. Linksboven ligt de Desert Rose blush, deze zat bij mijn Look in a Box.Het is een heel gepigmenteerde poederblush maar ik gebruik hem graag.
Ik heb een Beauty Powder in mijn collectie, ook uit de Look in a Box. Het is de kleur Rose, vrij donker. Ook deze gebruik ik als blush, terwijl sommige mensen de Beauty Powder over het hele gezicht aanbrengen. Van dit product weet ik eigenlijk niet zeker wat ik ervan vind...
Ik heb twee MAC oogschaduwkleuren. Links is een Mineralize oogschaduw in Lovestone. Deze komt ook uit de Look in a Box. Hij is erg mooi en glittery. Vorige week kocht ik Satin Taupe, een klassieke MAC kleur. Ik heb een Refill gekocht, want ik wil graag een Palette bij elkaar sparen. Iemand nog aanraders wat betreft kleurtjes?
Ik heb een mascara van MAC en zoals jullie kunnen lezen is dit niet mijn favoriet. Deze zat ook in mijn Look in A Box.
Over de lipsticks kan ik denk ik kort zijn. Ik vind de Lustre lipsticks het fijnst. Deze zijn wat sheer en verzorgend. Tussen mijn lipsticks zit ook een Amplified Cream en een Frost. Deze drogen allebei mijn lippen uit en dat vind ik een hele nare eigenschap van lipstick.
(Vlnr: Viva Glam Cyndi, London Life, BubbleGum, Fresh Salmon, Warm Me Up, Color Me Coral)
Inmiddels heb ik ook al wat lipglosses verzameld. De drie lipglossjes rechts zijn Dazzleglass Cremes. Erg gepigmenteerde glossjes met een mooie shimmer. De verpakkingen zijn ook groter dan een normale lipglass. (Vlnr: Amorous, Creme Allure, Do It Up)  Rechts zijn allemaal reguliere Lipglasses, behalve de onderste. Dat is een Lustreglass. (Van boven naar beneden: Lovechild, Feeling Dreamy, Hush, Hush Rose, Star Nova)
Op het moment ben ik helemaal fan van Lovechild, maar ook de andere kleuren gebruik ik graag. Hoewel de lipglass van MAC erg plakkerig is vind ik het wel een heel fijn product.
Ik heb ook een Tinted Lip Conditioner (Feelin' Good) en een Slimshine (Long Stem Rose). Het laatste product is volgens mij uit het assortiment, maar zeker te vergelijken met de Gosh Soft'n Shine lipbalms.
Was ik bijna mijn lakjes vergeten! Pas heb ik met veel geluk nog de drie lakjes van de Venemous Villains kunnen bemachtigen. (Vlnr: Bad Fairy Mean and Green, Formidable)
En dan hebben we natuurlijk nog de MAC Brush Cleanser, maar daarover later een review.
Zoals gewoonlijk heb ik nog een wishlist, die zal ik binnenkort laten zien.