Monday, November 22, 2010

NeonRocks' Blush Stash.

Langzaamaan ben ik mijn stash in kaart aan het brengen. Eerst al met de Facts and Figures post (die ik binnenkort weer even moet bijwerken), maar ook met individuele artikelen met foto's. Vandaag is het de beurt aan de blushes. Tot ik twee jaar geleden weer wat belangstelling kreeg voor make-up, had ik nog nooit blush gekocht of gebruikt. Ik zag het nut er simpelweg niet van. Maar sinds ik weet hoeveel verschil het kan maken, heb ik mijn blush-loze jaren direct ingehaald! Ik vind het nu zelfs een van de leukste producten om te kopen!
Zoals je ziet overheerst de kleur roze best wel in mijn stash. Favoriet! Toch zitten er ook wel wat donkerdere plum kleurtjes bij en wat peach kleuren. Maar ik heb er nog genoeg op het oog!
De foto is klikbaar voor een vergroting.
Eerste rij
ELF Studio BlushTickled Pink - ELF Studio Blush Candid Coral - ELF Studio Blush Blushing Rose
Tweede rij
NYX Powder Blush Angel - NYX Powder Blush Pinky - NYX Cream Blush Glow - MNY 301
Derde rij
MAC Dainty Mineralize Blush - MAC Desert Rose Powder Blush - Benefit Coralista - Bourjois Rose D'Or
Vierde rij
MAC Mineralize Skinfinish Stereo Rose - MAC Ripe Peach Blush Ombre - MAC Rose Beauty Powder
Vijfde rij
Essence Cream Blush Snow Bunny - Topshop Cream Blush Flush - Milani Luminous

Door het grijze weer zijn een aantal kleuren niet helemaal goed tot hun recht gekomen. Toch hoop ik dat jullie zo een indruk hebben gekregen.
Favorieten: MAC Dainty Blush. Benefit Coralista en MAC Stereo Rose.
Als ik al mijn blushes zo bij elkaar zie begint het meteen weer te kriebelen om al mijn andere kleurtjes weer te gebruiken. Als ze zo opgeborgen zitten in een la grijp je toch meestal de kleuren die bovenop liggen ;)