Wednesday, November 3, 2010

HBA - De winnaars!

(Alle winnaars van de avond op een rij)

Zoals jullie hebben kunnen lezen werden er gisteren prijzen uitgereikt in 5 verschillende categorieen. Voor iedere categorie waren drie producten genomineerd en won er dus eentje. Ik moet zeggen dat ik de aanpak een klein beetje raar vond, want sommige producten waren totaal niet met elkaar te vergelijken!

Er werd begonnen met de prijs voor beste gezichtsverzorging. Deze ging naar Clinique.

De genomineerden waren:
- Clinique Even Better Dark Spot Corrector (58,70)
- Estee Lauder Advanced Night Repair Eye Synchronized Complex (47,-)
- Olaz Serum 3 Zone Regenerist ( 32,99)

Zoals je ziet zijn het hele verschillende producten. Een oogcreme, een 'dark spot corrector' en een serum. Ik vind het jammer dat ik niet weet wat alle genomineerden waren, maar misschien had dit beter kunnen worden onderverdeeld in: 
-beste dag/nachtcreme, 
-beste serum 
-beste oogcreme? 
Het lijkt me sowieso vrij lastig om een selectie te maken hoor, dus je moet natuurlijk ergens een grens trekken (anders kies je straks winnaars voor ieder huidtype).

Bij de lichaamsverzorging was er ook niet echt een onderverdeling gemaakt in doucheproducten, badproducten en bodylotions. Zo is het toch een klein beetje appels met peren vergelijken. Jammer!
De genomineerden waren:
- Nivea Double Effect Shower & Shave (3,39)
- Dove Visible Effects Body Lotion (6,99)
- Lancome Royal Body Dry Oil (44,27)

De genomineerden:
- Giorgio Armani - Acqua Di Gioia (43,-)
- Hugo Boss - Sunset (52,-)
- Donna Karan - Pure (56,-)

Bij de haarverzorging won Root Awakening van John Frieda. Ik ben een beetje bevooroordeeld, maar ik vind het helemaal terecht. Fijne shampoo! De genomineerden:
- John Frieda - Root Awakening (8,99)
- Syoss - Shine Boost Shampoo (4,99)
- L'Oreal Elvive - Total Repair Ontwarrende spray (4,99)

Ook hier is geen onderscheid gemaakt tussen shampoo, verzorging of styling. Jammer!

En toen kwam de belangrijkste prijs van de avond, die voor beste Make-Up. "Hier zullen toch wel meerdere prijzen voor bestaan?" Niet, dus.
De Chanel Rouge Coco lipstick heeft gewonnen en wederom: geweldig product, ik ben het er helemaal mee eens! Maar een lipstick met een nagellak vergelijken... *mompelt iets over appels en peren*
De genomineerden:
- Chanel - Rouge Coco Lipstick (28,50)
- Maybelinne New York - The Falsies Mascara (13,99)
- OPI - Nagellak