Monday, November 8, 2010

Face of the day #2: Tempting quad.



Ik vond het wel weer tijd voor een face of the day. Ik ben nog steeds geen ster in foto's van mezelf maken, maar ik doen mijn best ;) 
Deze foto heb ik met flits gemaakt, de kleuren komen eigenlijk heel goed over.


Foto bij daglicht.


Hier kan je misschien een beetje beter zien wat ik precies met mijn oogschaduw heb gedaan. Het lijkt niet zo heel netjes geblend, maar in het echt waren er geen harde lijnen te zien. 
Foto in de volle zon genomen.

Producten die ik heb gebruikt:

MAC Tempting quad ( Cult of Cherry collectie) 
Tempting is trouwens een permanente kleur en heb ik over mijn bewegend ooglid aangebracht. Sharp is de geelgroene kleur aan de binnenkant van mijn bewegend ooglid. En verder heb ik ook de highlight uit dat palet gebruikt: Next to nothing. 

GOSH Velvet touch eyeliner - Truly Brown
Onderste wimpers, beetje vervaagd.

MAC- Blacktrack fluidline
Urban Decay primer potion
Bodyshop Big and Curvy mascara
MAC Peachykeen blush, permanent
MAC- Raquel lipglass (Raquel Welsh Icon Collectie)

Volgens mij was het dat wel :) Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben, laat dan een comment achter.