Wednesday, October 6, 2010

Vraag maar raak #1.



Zo de eerste editie van onze nieuwe rubriek vraag maar raak is een feit!

Priscilla: Ik heb een vraag voor jullie beiden. Wat hebben jullie voor muzieksmaak?

HC: Mijn muzieksmaak... zo heb je even? Hahaha..Ik heb nogal een vreemde brede muzieksmaak. Van euhm salsa tot electro. Ik ben niet fan van een bepaalde band of artiest, maar muziek moet me raken. Mooie luisternummers of lekkere muziek om op te dansen. Ik kan me geen leven zonder muziek voorstellen, dat lijkt me maar saai!
NR: Mijn muzieksmaak is ook vrij breed, maar ik zou toch zeggen dat ik meer aan de indie/rock kant zit. Hoewel ik de laatste tijd ook popmuziek niet meer schuw. Net als HC moet muziek me kunnen raken en ik vind het dan ook heerlijk om naar concerten te gaan. Genoeg kippenvelmomentjes! Maar mijn muzieksmaak loopt van Incubus tot John Mayer, van Daft Punk tot Florence and the Machine en via Yeasayer en Muse naar Coldplay. En alles wat daar tussenin zit dus. Ook ik zou me echt geen leven zonder muziek kunnen voorstellen!

Een even eentje uit de oude doos, tijdens onze eerste winactie vroeg Scarlet ons:
Herinneren jullie zich nog het allereerste nagellakje dat jullie gebruikten?

HC: Ik denk dat dat een zwart Hema nagellakje was en anders was het een nagellakje van Bourjois van mijn moeder.
NR: Pfoe! Dat zou ik niet meer weten! Ik kan me nog wel een french manicure setje van Collection 2000 herinneren (een goedkoop merk wat ze bij Kruidvat verkochten), maar of dat echt de eerste was... Anders was het vast iets van Miss Sporty ;)

María Andrea: Waar komt je naam vandaan HC, Cinnamon Rolls?

HC: Mijn bijnaam die mijn moeder aan mij gaf is 'engeltje van goud' en mensen zijn me engel of engeltje blijven noemen. Daar komt het Heavenly, hemels vandaan en ik ben DOL op kaneel. HeavenlyCinnamon, want ik vind kaneel hemels! Geen spannend verhaal dus, maar een bijnaam die ik op internet al een aantal jaar gebruik.

Florence vroeg aan HeavenlyCinnamon:  Wat zou je doen moest je plots zien dat heel je nagellak stash gestolen/weg is?
En aan NeonRocks: Wat is je favoriete kledingsstuk ? Broek, rok etc?


HC: Als mijn nagellakstash weg zou zijn? Nou lijkt me een mooie reden om te gaan shoppen! Hahaha.. nee tuurlijk baal ik wel, want er zin een hoop geld in, maar het blijft make up. Als er brand uit zou breken neem ik toch liever Apple, mijn kat, mee dan mijn make up stash. Het zijn maar spulletjes en te vervangen, maar zo'n beestje of foto's of herinneringen zijn onvervangbaar.
NR: Dat is een lastige vraag! Ik denk toch de good old spijkerbroek. De laatste paar jaar kun je me echt uittekenen in mijn 'standaard' outfit: All Stars, een spijkerbroek, t-shirt en een vestje. Inmiddels heb ik wel wat leuke jurkjes en rokjes gekocht, maar nothing beats the comfy jeans! ;)


Zo dat was de eerste ronde met vragen! Stel je vraag en volgende week krijg je een antwoord. Beauty, fashion, relaties, persoonlijke vragen aan ons alles mag!

Dag lieverds! Fijne week!

3 comments:

  1. Wat leuk. Deze moet je erin houden. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete