Sunday, October 3, 2010

TAG: Things that make you happy

We zijn getagged door dandelion. En NeonRocks heeft 'm een heeeeele tijd geleden al ingevuld, maar nu ben ik aan de beurt! Maar 5 dingen mogen noemen waar ik gelukkig van word dat is bijna onmogelijk! Als je er zo overnadenkt zijn er echt heel veel dingen die een lach op mijn gezicht toveren!

1. Mijn brievenbus opmaken en allerlei pakketjes zien liggen, geeft zo'n feestelijk gevoel! Jummie ik houd van uitpakken!
2. De eerste zonnestralen.
3. Nieuwe kleren, nieuwe sieraden... nieuwe spulletjes dus!
4. Een interview wat een mooi gesprek wordt.
5. Beginnen met schrijven in een nieuw mooi notitie/dagboekje.
6. Internet, leuke mailtjes.. Internetwinkelen, blogs lezen. En ik kan uren, wat zeg ik dagen, over het internet surfen bijvoorbeeld opzoek naar swatches.
7. Heel stom, maar ik word heel blij van mijn stash :$ En hij wordt elke keer een beetje mooier ;)
8. Mijn huis opknappen, schilderen. Zoiets heeft meteen effect! Heerlijk, het lijkt dan wel weer een nieuw huis.
9. Cadeautjes krijgen.
10. Knuffelen!

En zo zijn er natuurlijk nog 100.000 dingen waar ik blij van word! Dus als je zin hebt... doe de 'happy tag'.

1 comment:

  1. Haahaha, leuke tag. Ik word ook altijd blij van pakketjes, make-up, kleding, geld en filmpjes. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete