Thursday, October 21, 2010

Swatch request: MNY 761 & MNY 661.

Allereerst sorry als jullie al MNY moe zijn, maar ik wilde jullie de eerste swatches van mijn nieuwe MNY nagellak toch niet onthouden. Gelukkig is het nog niet zo erg als met de lancering van de nieuwe catrice lakjes.

Hier zie je nummer 761, een prachtige donkere bosgroene nagellak. Op de foto zie 3 laagjes en geen topcoat.

MNY 761 is een lastige nagellak om op de foto te zetten. Ze is een beetje schuw en laat haar echte kleur dan ook niet helemaal zien. De basis is een donker soort olijfgroen met smaragdgroene shimmer. Loopt het water je al in de mond?

Dit is MNY nummer 661 en dit zijn 2 laagjes. Een prachtige knalblauwe nagellak. Eigenlijk kon hij nog wel een laagje nagellak gebruiken, want je zag mijn nagelrand er nog doorheen.

Wat me trouwens op viel tijdens het lakken was dat ze heel erg dun zijn en ook nog eens langzaam drogen. Vandaar de kleine beschadiging op mijn pink bij de donkergroene lak. Ik vond de donkergroene ook lastig lakken, hij bracht een beetje vlekkerig op. Ik kan nog niets over de houdbaarheid van de MNY nagellak zeggen, want ik heb ze nog niet echt gedragen. Maar daar horen jullie binnenkort natuurlijk meer over!