Sunday, October 24, 2010

Sneak peak.



Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt is het weer even wat rustiger op de blog. Dit komt omdat het aankomende week tentamenweek is! Ahhh! Ik ben dus druk bezig met 1001 tentamens en zo mogelijk nog meer opdrachten, artikelen en verslagen die ik moet inleveren. Maar na donderdag ben ik weer volop van de partij en ik dacht ik geef jullie even een klein sneak peakje van wat er de komende tijd aankomt.

* MNY Nail polish challenge
* MNY swatches
* Inspiratie
* Top 10 nagellak voor de herfst
* Duo review 8h cream
* Wishlists
* Stashposts: Van wie en welk gedeelte van de stash zou je dan willen zien?

Zo dit was even een klein voorproefje voor de komende tijd. Mochten jullie zelf nog graag iets speciaals willen zien, laat het ons dan weten. Stel je wil een Face Of The Day zien, maar dan met rode en zwarte oogschaduw? Of een review over Batiste dry hair shampoo? Of wil je onze 5 lievelingslipsticks zien?