Wednesday, October 27, 2010

Polish Of The Day.

Catrice From Dusk Till Dawn met Essence Nail Art Stickers

In mijn shoplog van een tijdje geleden konden jullie zien dat ik wat Essence nagelspulletjes had gekocht. Ik heb al op meerdere blogs gelezen dat meisjes en vrouwen hun pink roze lakken of een roze strikje tekenen om te laten zien dat ze Pink Ribbon steunen, dus toen ik deze stickertjes zag liggen wist ik wat me te doen stond! Ik wilde ook graag mijn nagels lakken om een (klein) statement te maken. In mijn familie zijn namelijk drie vrouwen met borstkanker geconfronteerd. 

Inmiddels ben ik er dus wel van overtuigd dat het belangrijk is om je borsten regelmatig te controleren en als je iets verdachts voelt direct actie te ondernemen. Maar ik ben er ook van overtuigd dat het enorm belangrijk is om intiatieven zoals Pink Ribbon te steunen en aandacht voor deze ziekte te vragen.

Als je meer wilt weten over borstkanker of een donatie wilt doen, klik hieronder.

Om dit zware verhaal misschien toch nog een beetje luchtig af te sluiten, nog wat details van mijn nagellak.