Monday, October 11, 2010

Polish Of The Day.

Eyeko Indigo Polish (direct zonlicht)

Een tijdje geleden won ik op de website CherryPlumSky (ze maakt prachtige swatches) een Eyeko nagellak. Ik had in een ver verleden al eens een Eyeko lak getest en was daar op zijn zachtst gezegd niet heel tevreden over. Maar, sinds kort heeft Eyeko de flesjes en de formule veranderd en zie ik ze ineens overal opduiken. De kleurtjes zijn leuk en de flesjse een stuk handiger en nog steeds vrij klein. Ik kan niet vinden hoeveel milliliter er in een flesje gaat, zou het graag eens vergelijken met bijvoorbeeld OPI. Op de website van Eyeko kost een flesje 4,00 euro. Ik won de Indigo Polish. "For sultry nails" staat er op het flesje. Er zitten een hoop glitters in en de lak is donkerblauw. Bij de eerste laag vreesde ik het ergste. De lak was dun en dekte totaal niet. Gelukkig is de lak na 3 laagjes goed dekkend en mooi diep van kleur. It's pretty!
(indirect licht - binnen)
(met flits)

3 comments:

  1. Ik heb deze nagellak ook en op dit moment is 't 1 van m'n favorieten :) Zo mooi, de kleur lijkt de ene keer paars en de andere keer blauw.

    ReplyDelete
  2. Wauw, ik vind de kleur heel mooi. Zelf zou ik het niet dragen. Ik vind hem te donker. Maar een ander kan die perfect staan. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete