Tuesday, October 5, 2010

Polish Of The Day: Chanel Paradoxal.


Chanel - Paradoxal

Ein-de-lijk is het gelukt om een foto te maken die enigszins in de buurt komt van het origineel. De paarse shimmer in deze lak is echt enorm moeilijk op camera vast te leggen. Tot ik het intensiteitsniveau van de flitser wist terug te brengen. Et voila, de nagellak in al zijn (haar?) glorie! Mijn hand lijkt wel echt huge op deze foto, maar probeer dat te negeren.

Chanel nagellak is niet de best nail polish around. Maar wat kunnen ze mooie kleurtjes produceren. Dit was weer een instant hit en geef ze eens ongelijk. Een donkerbruin/grijs/taupe met een prachtige paarse shimmer. Perfect voor de naderende herfst en winter. Ik was dan ook in de wolken toen ik hem een paar dagen na het uitbrengen nog wist te scoren. Ik geloof dat hij tegenwoordig in de vaste collectie zit.



Helaas moest ik, zoals zovelen, bij thuiskomst concluderen dat je van de shimmer niet zoveel meer ziet als je de nagellak opbrengt. Daar was ik wel een beetje teleurgesteld over. In zon-of kunstlicht zie je de shimer overigens wel. Maar zelfs zonder blijft er een heel sophisticated 'mushroom' kleurtje over. Wat me wel steeds opvalt is dat Chanel nagellak niet echt glanst van zichzelf. Zelfs met een laag INM Out The Door wil hij niet echt glanzend worden. De nagellak dekte in twee lagen (maar zoals altijd: een derde voor de zekerheid) en kost in de winkel 21,50 (even uit mn hoofd). Een aardig prijskaartje, maar dan heb je ook wel een enorm luxe-product in huis. En een uniek kleurtje, natuurlijk.


En hier Paradoxal in het daglicht. De foto's zijn zoals altijd klikbaar voor een vergroting.

2 comments:

  1. En dit is zeker de dikke winnaar. Deze kleur vind ik zo mooi. Chanel heeft nog een paar van zulke kleuren. gorgeous. Liefs, xxxx

    ReplyDelete