Monday, October 25, 2010

MNY - My First Impression.

Eindelijk had ik vrijdag dan de tijd om wat MNY spulletjes te gaan halen bij de Etos. Ik vreesde voor een lege display, want op iedere blog kwamen gigantische hauls voorbij. Niets was minder waar, alle producten waren er nog! Ik besloot van alles wat mee te nemen en mijn zusje heeft ook wat spullen gekocht, die ze mij ook even liet swatchen voor het filmpje. Lief he? Ook is het me eindelijk gelukt om mijn HD video's in MovieMaker te bewerken, dus er zit nu een echt "begin" en "einde" aan. Het filmpje is wel vrij lang, maar het knippen en plakken gaat nog niet zo naadloos.
Genoeg gepraat nu, hopelijk zijn jullie nog niet MNY-moe en vinden jullie het filmpje de moeite van het bekijken waard!
Meer filmpjes zien? Bekijk mijn channel!
www.youtube.com/user/NeonRocksNL  (and feel free to subscribe ;)