Monday, October 18, 2010

MNY mini haul.

Het zal jullie niet ontgaan zijn dat vanaf vandaag bij Etos het merk MNY te koop is. MNY is het jongere, goedkopere, zusje van Maybelline. Ik kon me natuurlijk weer niet inhouden en ik kocht alvast vier nagellakjes. En toen bleek ook nog het tweede cosmetica product voor de helft van de prijs te zijn.


Van links naar rechts zie je nummer 761, 757, 669 en 661. Die nummers vind ik wel een beetje onhandig, persoonlijk heb ik liever namen.

Er zitten best wel leuke bijzondere kleuren in de lijn van MNY en de nagellak kost € 2,49. Ze zijn dus net zo duur als de nagellak van Catrice.

Ik kan nog niets over de kwaliteit of de houdbaarheid zeggen,maar zodra ik ze heb gebruikt horen jullie daar natuurlijk meer over. De rest van de lijn viel me voor als nog een beetje tegen, maar ik heb ze dan ook alleen even vluchtig geswatcht.

De komende week ga ik deze lakjes voor jullie swatchen. Welke kleur willen jullie eerst zien?