Tuesday, October 12, 2010

Miss Violet: De producten + Swatches.

Mooi geheel zo toch? Call me crazy, maar ik kan echt van deze aanblik genieten  ;)
Laten we beginnen met een foto van de Lovestone Mineralize oogschaduw. Prachtig product, met ook hier de gebakken veins, net als bij een MSF. De oogschaduw heeft ook zo'n zelfde bolling. Verschillende kleuren paars gemengd met een shimmery brons/gouden kleur.
De Blush in Desert Rose is een mooie matte blush zonder enige shimmer of glans. Hij geeft erg veel pigment af en ik was eerst wat huiverig. Maar gelukkig kun je hem ook heel mooi licht aanbrengen. Ik vind hem echt prachtig. Waarschijnlijk had ik deze kleur op zichzelf niet zo snel gekocht, maar ik ben blij dat hij bij deze set zat!
Een BeautyPowder is altijd een product geweest waarvan ik dacht: wat moet je daar nu mee? De poeders zijn meestal net iets te licht als blush, maar te donker om over het hele gezicht aan te brengen. Deze Rose Beauty Powder werkt voor mij als blush gelukkig wel en geeft een mooi effect. Er zit een hele fijne gouden shimmer in, die een gezonde glans geeft.

Ook de lipglass is een schot in de roos voor mij. Wat een superkleurtje! Prachtig paars/roze met een mooie gouden shimmer.
De mascara laat ik niet zien, want die is niet zo heel boeiend. Verwacht er later wel een review van!
En dan nu *tromgeroffel*
De swatches!
Swatches in daglicht
Swatches in direct zonlicht
Van links naar rechts: Lovestone Mineralized Eyeshadow, Rose Beauty Powder, Desert Rose Blush, Lovechild Lipglass.
Ik ben onwijs blij met deze set en het is ideaal om producten te ontdekken die je anders wellicht voorbij zou lopen. Een waar cadeautje.

Wat vinden jullie ervan? Zouden jullie ook zo'n set kopen?

8 comments:

  1. Ik vind het echt gorgeous, ik vind het wel iets te duur. Dus als ik ook een starters pakket zoek en ik ben daarmee goedkoper uit, dan zou ik het best kopen. De contrast bij de eerste foto is zo mooi. Wauw. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete
  2. Ja, dit zijn ook wel kleurtjes die mij aanstaan!

    ReplyDelete
  3. Echt een mooie set! Jammer dat ze in Belgie niet verkrijgbaar zijn...

    ReplyDelete
  4. Wat mooi! Whaha dat heb ik nou ook met beauty powders :D Ik had het allemaal veel meer paars verwacht, maar het valt echt mee!

    ReplyDelete
  5. OMG dit setje is echt zo mooi! Dat wil ik zeker hebben :-)

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige set! Ik heb me gisteren al uitgeleefd bij de MAC counter dus mag helaas nu even niks meer kopen, maar 't is echt een prachtige set. (psssst, ik heb gisteren een beautypowder aangeschaft juist omdat ik het zo'n handig product vind).

    ReplyDelete
  7. Super mooi!
    De blush is echt enorm pretty :D

    ReplyDelete