Sunday, October 17, 2010

Mini Haul.

Ik heb in de afgelopen week weer een aantal kleine dingetjes geshopt.
Tijdens de Essence 3=2 actie besloot ik wederom eens wat nagelspulletjes te kopen om te testen (alsof ik nog niet genoeg heb liggen)... Ik koos voor hele schattige nagelstickertjes met strikjes in wit en roze. Prijs: 0,99. Daarnaast koos ik voor de Studio Nails, stickers met een printje voor op je nagels. Ik heb al een hoop slechte reviews gelezen, maar ik wilde het graag zelf ook eens proberen. Gewoon, voor de grap. Prijs: 0,99.
Een van deze twee pennetjes kocht ik vorige week al, de ander heb ik met de 3=2 actie gehaald. Ze zijn superhandig en werken prima! Met de nail-polish corrector pencil haal je heel gemakkelijk restjes nagellak weg en de stift is nu zonder aceton! Helemaal mooi natuurlijk. Ik gebruik normaal gesproken niets voor mijn nagelriemen, hooguit een beetje creme (Vaseline, 8 Hour) als ik ze wil verzorgen. Maar ik besloot eens een Cuticle Softener pen te kopen om te kijken of dat nu beter werkt. De pennetjes kosten 1,99 per stuk.
Ook kocht ik deze week eindelijk de MAC Brush Cleanser. Ik heb ELF Brush Shampoo, waar ik een keer in de zoveel tijd (iedere week kom ik niet aan *schaam*) mijn kwasten mee was, maar tussendoor wil ik ze ook wel eens schoon kunnen maken. Ik las al veel goede dingen over de Brush Cleanser van MAC en daarom heb ik hem gekocht. Ik kan nu al zeggen dat ik niet meer zonder kan!
En ik kreeg deze nagellakjes van HC. We hebben samen weer wat dingetjes besteld... Kan iemand raden welke lakjes dit zijn?

Hebben jullie trouwens ook nog leuke dingen kunnen scoren tijdens de kortingsactie van Essence?

8 comments:

  1. Altijd leuk al die Essence nagel-dingetjes. Die gele curicle remover had ik ook, maar na een paar keer kwam er niks meer uit... enorme teleurstelling. Dat puntje vind ik ook nog eens veel te hard..
    En die brush cleanser van MAC... staat ook al een hele tijd op me wenslijstje!

    ReplyDelete
  2. Leuke spulletjes!! Die essence pennetjes wil ik ook wel eens proberen.

    ReplyDelete
  3. Ben erg benieuwd naar de lakjes van MAC! :)

    ReplyDelete
  4. Leuk spullen, vooral mooie lakjes! :D

    ReplyDelete
  5. Zijn dat nou serieus de lakjes van de Venomous Villains collectie? ME WANTS!

    Leuke shopjes!

    ReplyDelete
  6. Ik heb wel 9 dingen gescoord toe die actie was. Reviews komen nog. Maar die eerste 3 plaatjes/producten heb ik ook allemaal ingeslagen. Hahahaha. Leuke dingen hoor. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  7. ok je hebt me al overtuigd, ik wil de brush cleanser van mac! ;)

    ReplyDelete
  8. @Pinkfairy
    Zeker een aanrader hoor, je krijgt vast geen spijt ;)

    @ Petra
    Zeker de Nail Polish Remover Pen is superhandig, moet je eens proberen!

    @LiefdeVoorBeauty, Tatjana en Priscilla
    Swatches komen eraan...

    @Tessa
    Er komt nog een review aan, maar spijt zul je zeker niet hebben!

    ReplyDelete