Tuesday, October 19, 2010

MAC Venemous Villains + Swatch!

Van links naar rechts: Bad Fairy, Mean&Green, Formidable!

They are mine! Ik ben ZO blij dat ik ze heb kunnen bemachtigen, als ik zie hoeveel moeite sommigen ervoor moesten doen. De nagellakjes van de MAC Venemous Villains collectie zijn in mijn bezit. In eerste instantie vond ik de hele collectie geweldig en wilde ik alles wel hebben (zoals dat wel vaker gaat), maar hoe meer swatches ik zag, des te kleiner mijn lijstje werd. Maar bovenaan bleven natuurlijk de lakjes staan. Uiteindelijk besloot ik, ook door wat geldgebrek, alleen de lakjes maar te bestellen. Gelukkig waren ze er alledrie nog! Ik las al op meerdere blogs dat Mean & Green en Formidable! dupes waren voor lakjes uit de Orly Cosmic FX collectie. Bad Fairy was dus de absolute ster. Toch besloot ik ze alledrie te bestellen, ondanks de dupes. Ik heb nog geen nagellak van MAC en ik vond het erg leuk om meerdere producten uit deze collectie te hebben. Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de verpakkingen geen decoraties hebben. Het zijn lakjes zoals alle anderen, terwijl de andere producten uit deze collectie allemaal mooie doosjes hadden met Disney print. Maar goed, het gaat natuurlijk om de lakjes!

 MAC Bad Fairy - daglicht
Het lakje dat de eer had om als eerste aangebroken te worden was Bad Fairy. Ik had op andere blogs gelezen dat veel mensen last hadden van een lelijk kwastje met uitstaande haren. Gelukkig heb ik daar geen last van. Het kwastje is wel heel dun helaas, dus het lakt iets lastiger. Deze lakjes zijn vrij sheer, dus hij had vier (!) laagjes nodig om te dekken. En zelfs nu zie je het witte randje van mijn nagel er nog doorheen, als je heeeel goed kijkt. De lak droogt wel lekker snel, dus dat is een pluspunt. En dan die prachtige kleur. Fantastisch! Ik ben er superblij mee.
Bad Fairy - met flits

No comments:

Post a Comment