Tuesday, October 12, 2010

MAC Look In A Box: Miss Violet

Ain't this a pretty sight?

Al een hele tijd terug (we spreken nu pre-blog) las ik eens iets over het fenomeen "Look in a Box" op de website van lovetomakeup. Ik kan de desbetreffende post even niet vinden, maar mijn nieuwsgierigheid was meteen gewekt. Een serie producten van MAC, om een complete look te maken. Ideaal om kennis te maken met het merk. Klinkt geweldig! Helaas had ik toen nog geen idee hoe ik aan MAC producten moest komen, laat staan USA only collecties.
Gelukkig las ik een aantal maanden geleden over de nieuwe serie. Drie versies van de Look in A Box werden gelanceerd. Frisky Girl (roze tinten), Miss Violet (paarse tinten) en Tawny One (bronskleuren). Ik dacht dat ze in eerste instantie alleen in Amerika werden uitgegeven, maar toen ik hoorde dat ze ook bij de Bijenkorf verkocht zouden worden, ging ik direct even kijken.  Frisky Girl had mijn voorkeur, maar in de winkel vond ik de swatches tegenvallen. Toen kwam de Venemous Villains collectie voorbij en vergat ik ze eigenlijk weer.
Tot een paar weken geleden. Ik ging met HeavenlyCinnamon naar Rotterdam om nog even gebruik te maken van mijn personeelskorting. Ik had een bescheiden lijstje met MAC producten opgesteld en stond nog wat Fabulous Felines te swatchen, tot ik ineens weer tegen de Looks In Boxes aan liep. Ik swatchte wat en ik was meteen verkocht. Miss Violet gaat mee naar huis! De set kostte trouwens 59 euro (zonder de korting).
Genoeg gepraat, hier de foto's!
De "Box" is van stevig karton. Het model op de voorkant draagt de "Look" met de producten uit de set.
Eenmaal geopend zie je een face-chart waarop alle producten staan.

In de doos zitten alle producten netjes opgeborgen. Heb ik jullie nieuwsgierig gemaakt naar de producten? Kom vanmiddag terug om de productfoto's en swatches te zien! Ik kon het jullie (en de frontpage van de blog) niet aandoen om dat allemaal in een post te stoppen.

Stay tuned...

6 comments:

  1. OMG, wel heel erg duur. Maar de make-up... gorgeous. Ik ben zo benieuwd naar de swatches. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Ik vind het erg tof en voor mac geloof ik ook niet duur! Veel waar voor je geld!

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Ik heb hier eerder over gehoord, maar wist ook niet dat het in NL verkocht werd... heb het nog niet gezien, maar ben er erg nieuwsgierig naar geworden!

    ReplyDelete