Tuesday, October 26, 2010

Kleine Update!


Even een korte update, maar dit wilde ik toch even met jullie delen. Ik sta vandaag namelijk met mijn favoriete producten in de Blogger's Favorites rubriek op de mooie website van Marijke! Dus voor iedereen die wil weten welke drie (wat een ondoenlijk aantal!) ik uit mijn stash heb weten te filteren: neem een kijkje op Nymphette! (En lees meteen even alle andere leuke artikelen van Marijke)

Ook is het jullie misschien al opgevallen dat er geen comments meer onderaan een artikel staan. Op de homepage niet, in ieder geval. Dit komt omdat we een paar dagen geleden zijn gestart met IntenseDebate. Het is nog even uitvogelen hoe het werkt, maar zodra je op een post klikt is er onderaan de gelegenheid tot reageren. Intense Debate leek ons handiger omdat we zo direct een reply kunnen schrijven op een comment. Wat vinden jullie? Een verbetering of niet?
En hebben de mensen die zelf Intense Debate gebruiken voor hun site misschien nog tips of trucs voor ons?