Saturday, October 2, 2010

HeavenlyCinnamon's Lippencil stash + swatches.



Vandaag even een kijkje in mijn stash en ik heb eindelijk iets ontdekt waar ik niet ontzettend veel van heb ;) Lippencils oftewel lippotloden. Ik heb een zeer bescheiden lippotloodstash, namelijk maar drie stuks. Een van Gosh in Glam pink, een van Jordana in Sedona red en de laatste van Barry M in nummer 12.



En dan naar de swatches:





Van links naar rechts zie je Jordana Sedona red, Barry M. nummer 12 en Gosh Glam pink.


ps. let niet op mijn slordig gelakte nagels! *schaam*

3 comments:

  1. Mooie kleurtjes! Zelf is mijn lippencil stash ook het kleinst van alles :p Ik heb er geloof ik ook maar 3! :D

    ReplyDelete
  2. Wauw! Die van Gosh is echt heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Leuke kleurtjes. Ik gebruik nooit dit product. Liefs, xxxxx

    ReplyDelete