Monday, October 4, 2010

Haul Rotterdam augustus.

Het is alweer een tijd geleden, maar omdat ik een tijd Koos Internetloos was toch nog even mijn Rotterdam haul van augustus. Ik ben toen met mijn moeder lekker een dagje Rotterdam in gaan winkelen. Het was tijd voor nieuwe kleding en ik heb dan ook niet echt beauty aankopen gedaan. Maar ik kon me toch niet helemaal inhouden en heb dan ook wel iets meegenomen. Het zijn nogal veel foto's en niet de beste, maar ik heb nog niet eerder een kledinghaul gedaan :$ Dit is dus een probeerseltje, so bare with me.

We begonnen de dag al vroeg bij Primark, omdat we de drukte een beetje wilden vermijden.


Dit gezellige bloementopje kocht ik bij Primark voor 6 euro. Het is een heel fijn soort gaas waarop de print is gedrukt.



En ook dit bloementopje kocht ik bij Primark voor 6 euro, maar het materiaal is anders.

Verder kocht ik bij Primark nog 7 riempjes. Ze waren volgens mijof 1,50 of 2,- euro per stuk, maar niet duurder. Ik had er namelijk helemaal geen riemen meer, behalve een hele oude mannelijke variant.

Dit zijn twee taille riemen, een met een rozensluiting en een met twee blaadjes.


Vergeef me de slechte foto. Zwart vestje gebreid. Ik zet 'm nog opnieuw op de foto :) Ook van Primark en kostte 10 euro.


Lekker lang vergrijsd paars vest van Primark, volgens mij was dit mijn duurste artikel. Hij kostte, als ik mij niet vergis 16 euro. En ze zijn nog te koop ( zag ik vorige week). Je hebt ze ook met streepjes, maar dat is iets dat niet bij mij past. Wel erg bij NeonRocks ;)


Deze drie 'slub' vestjes waren 6 euro per stuk. Ik heb er maar meteen 3 meegenomen in het poederroze, crème en licht grijs mêlee. Heerlijk over een t-shirtje met korte mouwen of over een casual jurkje. 
Ik heb ook nog het een en ander gekocht dat ik nog niet heb gefotografeerd, dus dat zien jullie nog in een volgende haul. 3 kleine tasjes, oorbellen en wat mutsen. Volgens mij was dat het wel?




Dit mooie grijze blazertje kocht ik bij New Look, maar helaas heb ik 'm terug moeten brengen! Want toen ik thuis kwam en ik 'm op de foto zette zag ik dat er allerlei kleine zwarte vlekjes in zaten. Het kostte 39 euro.




Dit grijsblauwe ballontuniekje/jurkje met bloemetjes kocht ik voor 19 euro bij New Look. Ik ben niet zo groot, dus ik kan dit tuniekje ook als jurkje dragen.




Even een klein detail van het grijsblauw bloementopje New Look.



En ook dit schattige tuniek/jurkje kocht ik voor 19 euro bij New Look.


Deze vier treggings kocht ik per 2 voor 25 euro bij Pieces. 





Dit schattige strapless kantenjurkje heb ik voor 25 euro bij Bershka gekocht. Ze hadden 'm ook met zwart kant, maar ik vond deze variant wat meer klasse uitstralen en wat verrassender dan weeer zwart kant.

Een close-up van het strapless kantenjurkje van Bershka.





En dit is mijn laatste aankoop van de dag, twee nagellakjes van Koh in de kleur Baby blue. Waarom twee? Nou een voor mij en een voor de verjaardag van mijn lieve moeder. Ze is pas in oktober jarig en ja ze weet ook al dat ze deze nagellak krijgt ;)


Ik heb nog een aantal dingetjes de afgelopen maanden geshopt, vinden jullie het leuk om die te zien?

8 comments:

  1. Echt superleuke aankopen! Vind vooral de bloementopjes heel cute en de vestjes zijn ook leuk. Jammer van de blazer, want hij ziet er zo wel mooi uit... Ik vind het altijd leuk om te zien wat mensen geshopt hebben, dus kom maar op met de rest ;-)!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke aankoopjes zeg! De rest ben ik ook wel benieuwd naar :-)

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat heb jij lekker gewinkeld. Hele leuke dingen. Ik vind de riemen en de losse vesten het leukste. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  4. Leuke aankoopjes :D Je hebt flink geshopt zo te zien!! ;)

    ReplyDelete
  5. Dank jullie wel allemaal! Ik ben er ook echt zoooo blij mee!!

    ReplyDelete
  6. wat een super leuke aankoopjes :) ik ga volgende keer ook eens de riemen zoeken bij Primark want ze zijn echt zo cheap!

    ReplyDelete
  7. @ Tessa: Zeker doen! Ze hebben regelmatige hele leuke! :)

    ReplyDelete