Sunday, October 3, 2010

Going,going...gone!


De afgelopen maanden heb ik voor mezelf bijgehouden wat ik heb opgemaakt en dat wilde ik jullie even laten zien. Waarom? Ik heb best een grote stash verzameld in de laatste 1,5 - 2 jaar en ik wilde weleens weten wat ik nou eigenlijk opmaak. Of eigenlijk... of ik wel wat opmaak.

Niet alle producten staan op de foto, omdat ik ze toch perongeluk heb weggegooid of omdat ze geen verpakking hadden. Hou je vast hier komt mijn LIJST. Hij is erg lang.. sorry voor de lange post.


Vanaf juli tot heden:

8 x 4 deo heette iets van Summer pink Deze deo zal ik nooit meer kopen, want van de meeste van de 8 x 4 lijn ga ik juist funky ruiken :s En dat probeer je juist te voorkomen met deodorant, toch?

Verfrissingsdoekjes gekocht bij Action
Zal ik niet weer kopen. Ik dacht namelijk dat het make up remover doekjes waren, maar daar waren ze niet echt voor geschikt.


Bodyshop cucumbre reinigingsmilk uit de Orginals serie
Ruikt lekker, werkt prima en prikt of brand niet. Kortom deze zou ik wel opnieuw kopen.

Beautyrehab van Eyeko
Prima lippenbalsem. Rozenvaseline, maar met iets chemische ondertoon. En het smaakt gruwelijk! Nee ondanks dat hij prima werkt koop ik deze niet weer.

Xmas cake soap van Lush
Prima zeepje :) Ruikt lekker herfstig/winters, maar niet speciaal genoeg om weer te kopen. Lush maakt veel lekkerder en orginelere zeep.

Roodbruin oogpotlood van Catrice, oude lijn

Deze heb ik vorig jaar januari uit zo'n grabbelbak voor 0,50 ct gehaald. Prima oogpotlood, maar een discon

Nivea Haarmasker voor normaal haar (oranje deksel)
Doet niet erg veel voor mijn haar, dus deze komt er niet meer in!

Lush Secret Santa bruisbal

Bodyshop miracle oil

Heerlijke massageolie of voor als je droge benen hebt in de winter. Trekt goed in en ruikt heerlijk! Echt een aanrader.

Zwarte Hema nagellak
Mijn eerste zelfgekochte nagellakje, als ik mij niet vergis. Goede zwarte nagellak voor een betaalbare prijs.

Spice curls soap van Lush
Lekkere winterse kaneel scrub/zeep. Het is helaas een discon.

Dove Douchgel
Saaaaaai! Ik zou zelf niet zo snel een Dovedouchegel kopen, maar dit was een cadeautje.

Essence nagelverharder (zilver flesje)

Bourjois deodorant voor zwarte kleding
Dit is al een hele tijd mijn favoriete deodorant! Deze blijf ik maar kopen! Af en toe wissel ik even van deo, want anders raakt je lichaam er aan gewend. En werkt de deodorant niet zo goed meer.

Glansspray van Kuhne (??)
Gekregen, ik zou zelf niet zo snel een glansspray kopen. Dat heeft mijn haar niet nodig ;)

* Misschien is het jullie opgevallen dat de bovenstaande producten allemaal niet op de foto te zien zijn. Dat komt omdat ik ze heb opgemaakt voordat ik ging verhuizen en ik geen zin had om lege verpakkingen mee te verhuizen. Dat zou een beetje onzinnig zijn.

Hard Candy lipstick in Cosmic
Hele oude lipstick, zeker ouder dan 5 jaar :O Nou dan wordt het tijd om op te maken!! Hij was trouwens nog goed ;)

MAC dazzleglass in Sugarrimmed
Ik heb er nog 1 ;)

Mineral deodorant van Bourjois
Ik weet niet meer wat ik hier van vond :P

Bodyshop douchegel Fuzzy peach uit de Orginals lijn
Heerlijke fruitige zomerse douchegel en zou ik wel weer kopen.

Bodyshop Strawberry bodybutter
Ruikt naar aardbeienyoghurt en dat vind ik lekker om te eten, maar niet om naar te ruiken.

Bruine en witte Sabon zeep

Hema basecoat
Deze komt er niet meer in! Beschermde mijn nagels niet tegen verkleuren en zorgde er ook niet voor dat mijn nagellak makkelijker opbracht. Juist het tegenovergestelde! En verlengde de droogtijd van mijn nagellak.


Maybelline lipstick ?

Mooie zacht roze glans, maar koop liever een nieuwe Gosh soft 'n shine balm of de Jordana Easy shine glossy lip color.

Paarse creme oogschaduw van Essence

Gosh Lipstick Fire Bronze

Gosh oogschaduw 246


Essence that's life nagellak
Leuke kleur, maar niet uniek.

Avocado Bodycream

Bourjois lipgloss sheer donkerroze.
Fijne lipgloss, maar tijd voor iets nieuws!

Rimmel nagellak stop traffic 810
LOVE!! Helaas een discon :(

Zilveren glitternagellak van Essence

Jumbo eyepencil Hard Candy
OUD, gewoon weggegooid.

2x Nivea diamond oil douchgel sample
Lancaster skin therapy sample
Gucci Guilty sample
TBS Olive bodybutter sample
Annayake parfum sample
True religion parfum sample
Ed Hardy parfun sample


Catrice Ruby Red colourcare lipstick
Fijne lipsticks, maar niet meer te koop.

Hard Candy lipstick in Pixie
Oud!

Syoss Shampoo voor Normaal haar
Mijn haar voelt heel droog aan en normaal is dat niet zo.

Isabella Rossellini parfum 75 ml
Heerlijk! Helaas een discon, maar op sommige websites en Ebay nog te koop. Ik heb nog een fles.

Nivea cremespoeling gekocht bij Action

Etos glittermascara
Droogt nu wit op en dat was eerst niet zo. Dus tijd om weg te gooien.

Aubergine oogpotlood Catrice

Dove hair minimising deodorant

In het begin nogal poederig, maar na een keer of 5 gebruiken niet meer. Wel goed schudden voor gebruik! Oh en hair minimising? Niet echt.

Lush Xmas morning Bubble bar
Lush marshmallow something.. Bubble bar


Nivea reinigingsdoekje voor de gevoelige huid
Zomers ben ik lui en draag ik weinig make up en dan vind ik dit soort doekjes ideaal.

TBS Vanilla Nutmeg bodybutter (LE)
Ik vind Vanilla Spice uit de kerstcollectie van 2008 echt 1000 x lekkerder!! Ik wil die weer terug

En dat was het!! Knap als je tot hier hebt doorgelezen!

Houden jullie eigenlijk bij wat je allemaal opmaakt?


Note to self: volgende keer minder lang wachten met het maken van deze post ;)









8 comments:

  1. wooh, jij bent goed bezig. Ik moet dat ook maar eens gaan doen. Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Haha, een hele lijst! Wel leuk om het zo eens allemaal samen te zien! Normaal houd ik het niet bij, nu met Project 15 Pan wel!

    ReplyDelete
  3. wauw, jij hebt veel opgemaakt in die 3 maand tijd. Zoveel krijg ik echt nooit op in 3 maand. Er zitten wel leuke spullen tussen!

    ReplyDelete
  4. whoooow wat veel!!!! hoe maak je zoveel nagellakjes op?:P Ik heb er volgens mij nog geen een opgemaakt, alleen weggegooid omdat ze droog werden :P
    maar wel een leuke post!!

    ReplyDelete
  5. Wow, way the go!!! Weer plaats voor nieuwe spulletjes ;)

    ReplyDelete
  6. Ha daar is mijn project conditioner niks tegen :p Nicely done :D

    ReplyDelete
  7. @ Evelien: haha.. project conditioner? Vertel! Heb je er zoveel?

    @ Petra: inderdaad ja! ;)

    ReplyDelete