Thursday, October 7, 2010

Filmpje: Nagellakstash!

 

Ja, je ziet het goed, weer een filmpje! Twee weken geleden kocht ik ein-de-lijk een nieuwe camera. Er was een speciale aanbieding en ik kon het niet laten. Ik wilde er al zo lang eentje! Deze camera (de Panasonic Lumix FZ38) heeft een HD videofunctie. Ik vond dat een absolute must voor mijn nieuwe camera, want dan kan ik filmpjes opnemen voor de blog! Het was alleen lastig om het bestandsformaat om te zetten in iets dat geschikt was voor youtube. Dat is gelukt! Ik vind het wel jammer dat ik mijn filmpjes niet mooi kan editen met Movie Maker (althans, voor zover dat "mooi" kan ;) maar de eerste staat na lang prutsen online. Ik zou zeggen: kijk hem vooral in HD en geef je oordeel! Is het wat? Willen jullie er in de toekomst meer zien misschien? 

EDIT - Na een aantal uur bekeek ik zelf mijn filmpje nog eens en kreeg ik soms een wat schokkerig beeld, alsof het beeld 'vast blijft hangen'. Zien jullie dit ook? En weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?
Mijn excuses voor het schuddende beeld trouwens, de camera stil houden is ook nog een hele kunst ;)

Zie meer (oude) filmpjes op mijn channel: www.youtube.com/NeonRocksNL
Ook HeavenlyCinnamon heeft een Youtubechannel trouwens, check ook die van haar even voor haar gezellige filmpjes! www.youtube.com/HeavenlyCinnamonNL

6 comments:

  1. Ik wil zeker meer zien. Leuk hoor. De camara doet zijn werk goed. Hij hapert inderdaad een beetje. Hmm. geen idee wat het is. Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Hee NR!

    Wat een leuk filmpje! Je hebt een fijne stem om naar te luisteren, zeg. xxxx Steef

    (Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben ook het bloggen.)

    ReplyDelete
  3. Vet! ik wil ook flimpjes maken maar moet toch echt eerst even sparen! Je hebt een fijne stem!!

    ReplyDelete
  4. @ Kalypso
    Komt voor elkaar, ik heb de smaak te pakken en wil er nu al meer opnemen! ;)

    @ Stephanie & Suusie
    Bedankt voor het lieve compliment, ik blijf het raar vinden om mezelf terug te horen!

    ReplyDelete
  5. Je hebt echt een hele mooie stash. Vooral je OPI collectie maakt me jaloers (A). Oh, en je camera filmt scherp, ik hoef geen stash filmpje op te nemen met 'n camera dan zie je helemaal niks. 'k heb het wel eens geprobeerd maar 't is gewoon geen goede kwaliteit.

    Oh, en die oude eyeko lakjes schijnen ook echt crap te zijn maar ik heb onlangs 'nieuwe' eyeko lakjes gehaald en die zijn juist superfijn! =O

    ReplyDelete
  6. @Priscilla
    Dankjewel! Heb toevallig pas een nieuw Eyeko lakje gewonnen dus die zal ik eens snel gaan proberen!

    ReplyDelete